16 April

Tänkte börja blogga igen, kan vara skönt att skriva av sig någonstans ibland faktist.
Idag är jag sjuk, inte kul. Hostig, ont i magen och yr i huvet gillas inte.
Igår hade vi redovisning och jag tyckte att det gick riktigt bra (y)
Just nu sitter jag o lyssnar på musik. Några låtar som är med i GLEE :)
Här har ni ett smakprov!:
Glee Cast – Lean On Me (Glee Cast Version)

Ikväll ska jag ha myskväll med min lillasyster för mamma o pappa är inte hemma :) Blir Pizza och filmmys.

Förövrig så vill jag ha nya skor

Pengar är ett problem bara haha!
Ha En bra Kväll!


IdaRoos ♠

Kommentarer
Postat av: johanna

heeej ida apelsiin <33

haha :)

2010-04-16 @ 18:27:37
URL: http://johannagranlund.blogg.se/
Postat av: Ida

hej johanna banan :D <3

måste ses snart:)<3

2010-04-16 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0