BLÄ FÖR SNÖÖÖ!!!

Hatar vädret! stora bamse snöflingor, och det är snart MAJ !!!!
Idag har jag varit i skolan, konstigt nog tycker jag att det känns som tisdag idag haha.
Har precis varit på fiollektion och det gick rätt så bra :)
Resten av kvällen ska jag spendera här och med min kära mattebok, prov på fredag serrni!

Imorgon ska vi köra Yoga på idrotten, ska bli spännande (y)
Mest eftersom jag är så SJUKT ovig och osmidig.
Funderar också på om jag ska ta med mig en egen termos med kaffe till skolan imorgon eller på fredag för o slippa lägga pengar på kaffis. Låter det som en bra idé?


ge tillbaka våren!

Kommentarer
Postat av: elin :)

jaa precis! WTF? snöö, det är ju för fan maj nästa fredag redan!



jag tycker termos låter som en toppen ide :D:D:D<333

2010-04-21 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0