För kärlekens skull..

Tankar som snurrar runt i huvet. Allt kan inte alltid vara perfekt!

Jag har kommit o tänka på en sak. Jag har förändrats en hel del under det senaste året bara!
Mitt självförtroende har stigit nått enormt. Vad kan det bero på?
Enda sen jag började gymnasiet har det gått rakt upp med både självkänsla och självförtroende. Har det med min klass o göra tro?
Jo, jag tror faktist att det är så. Jag har kännt mig mycket tryggare i BF än vad jag gjorde under hela högstadiet då jag inte vågade vara mig själv! Det första gymnasie året börjar lida mot sitt slut och vi kommer ha två asbra år tillsammans till!<3

<3

Kommentarer
Postat av: Ellan

Bra skrivet Ida! :) Vår klass är bra!

2010-04-25 @ 19:29:52
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0