Meet me halfway

Idag har det varit skola (som vanligt) slutade halv 2 ungefär så det är nice!
Cyklade hem och satte mig och läste lite matte, jag måste skärpa mig för övrigt, jag måste bli mer ordentlig när det gäller skolan. FY PÅ DIG IDA!!
Nu sitter jag här o lyssnar på musik och drömmer mig bort. Tänk om man kunde sjunga? Det skulle vara skit kul för jag älskar't. Vad vore vi egentligen utan musik?
Påtal om musik har jag börjat lyssna lite på hoffmaestro (y) kul o hitta ny musik som man gillar!



Världens bästa brudar!

Vad skulle jag vara utan er?
<3

Kommentarer
Postat av: elin

jadu Ida vad skulle du göra utan oss :D<33

inte mycket antar jag :D sitte o glo kanske xD

puuuuuussssss på dig med älsko<333

2010-04-21 @ 14:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0