10 Augusti

helu!
Nu i två dagar har jag varit hos johanna i eskilstuna :)
Har inte träffat henne på två år så det var kul :)
På söndagen så kom jag dit vid 2 och då åkte vi hem till henne, efter ett tag kom annica och sen martin, vi chillade och kolla tvn och snackade :) Sen kom Elin och då gick vi på promenad och köpte Ben & Jerry's :)
Myyys kväll!!
 
Igår vaknade vi och åt frukost sen kom annica :) Vi gjorde inte så jätte mycket, halv 10 på kvällen cyklade vi mot stan där vi träffade Elin, skulle käka men allt var stängt så vi fyra cyklade vidare mot donken som låg sjuuukt långt därifrån haha :) satt där ett tag, åt och tog en kaffe (y) Sen sov jag och annica hos johanna :) Idag har vi ätit, packat och snackat åkte hem vid 4 :) Haft det jätte bra iallafall :)

Nu är jag suuper trött, så kommer nog inte göra mer än att sitta här ikväll :)

Johanna :)


Elin, Johanna, annica o jag


Johanna, Annica, jag

Kommentarer
Postat av: johanna

ååh.. vilka fina bilder du hittade...

puss sötiiiiis :*

2010-08-31 @ 18:19:43
URL: http://johannagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0