3 AUGUSTI

hellå!!
Jag har varit Usel på att blogga, sorry, och jag ska inte skylla på att jag inte har haft tid för det har jag, men jag har inte orkat!
vad har hänt sen sist jag skrev då?
Jadu, Jag har varit i göteborg, varit med mina fina vänner och chillat gaaaalet!
I Lördags var det Picnic and Pop i hembygdsgården och där var jag med Fina vänner! Lite Altanmys hos jossan sen på kvällen också! En redigt bra lördag!
Nu i ett par dagar har jag inte gjort någonting, har helt enkelt inte orkat, har haft ont i magen och huvet och det är inte kul!
Idag ska jag fortsätta med att göra ingenting, rätt skönt ibland faktiskt, lite familje mys sen kanske?
Imorgon är det skänninge marken och jag ska gå med mamsen och papsen :) lite mys sådär! Kanske blir nån annan mot kvällen sen men det får vi se :)
Ne men nu ska jag fortsätta sjunga med musiken som spelas på min spotify (y)
Kanske slänger in ett inlägg nu efter och tipsar om lite bra musik ;)
NU ska jag slänga in lite bilder från tiden som gått :)


Grillkväll med vänner!


Awsome dag med en saknad Linnéa <3


Göteborg!


Picnic and Pop! ELIN


Picnic and Pop! SANDRA


Picnic and Pop! JOSSAN


Picnic and pop!


Picnic and pop! Sandra och Jossan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0