Dance fucker Dance!!

Hej!
Kan ju börja med att berätta om helgen.
I Torsdags var jag med josse sandra och elin! Satt och snackade om ALLLLT möjligt, jäklarns kul kväll! Alive until you die och I eat your bike beskriver den kväll rätt bra hahahaha !

I fredags var jag en sväng i linköping med tjejerna och micke! käka och gick runt, åkte in till mjölby sen och hade kul!:)
I Lördags var jag med tjejerna! Vi var hos elin hela eftermiddan/kvällen! käkade mat i soffan och kollade lite på filmer! MYYS
I Söndags gjorde jag ingenting! SKÖNT!

Idag gjorde vi inte så mkt i skolan känns det som. Slutade vid två i vilket fall och sen drog jag till stan med mamma och pappa! Köpte Ben&Jerry Glass på hemmakväll :D MUMMMMS!
Köpte mig också två ny ringar! :


På torsdag ska vi på läger med alla BF klasser, vi måste sova i tält men det ska nog bli bra! Kommer säkert att bli skoj!

Lite bilder från skolan:






NU ska jag bara sitta här och chilla sen vid 8 har jag fiollektion, TUDELUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0