Vi lämnar allt som går att lämna

hellojsan!

Har jobbat ett par dagar nu, det har gått jätte bra men det är krävande måste jag säga, jag och elin är med på de flesta aktiviteterna så har lite träningsvärk nu haha, troligtvis mest efter boxningen som var rätt jobbig :)

Igår efter jobbet var jag med Emma och Nathalie! <3 Gjorde egentligen inte så mycket men det var kul vill jag lova!
Imorgon så blir det RIX FM med bruttorna!!<3 awsooooomme..

Och så pratar Jossan och jag om att börja träna pass på gymmet, så blev lite träningspepp nu :D
Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig :) börjar vid 20 i 9 imorgon!

Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: Ellan

Svar: tack ida!

Vad cool din blogg har blivit :-D

Vi ses säkert på rix i morgon ska oxå dit med lite girls!

2010-08-20 @ 00:43:26
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0