2 december

Näst sista dagen på apun idag, men vi hade lite "avslutning" redan idag eftersom min handledare är ledig imorgon :) Barnen sjöng en jätte gullig sång för mig "Du är en tjej och vi gillar dig... o.s.v" sen fick jag ett paket och ett kort också :) En björkbacke t-shirt fick jag som minne, gulligt :)
Vi har trots allt imorn också kvar, jag vill verkligen inte tillbaka till skolan, jag trivs så jävla bra så det är sjukt!

IKväll var jag iaf. på tomtenatta i stan med Familjen :)
Mina inköp;

Ring och örhängen från JC :)

Tre böcker; 
Elsas mode - Sofi Fahrman
En komikers uppväxt - Jonas Gardell
Mitt nya jag - Sophie Kinsella
:)

Köpte också godis till helgen såklart :) Ska iväg på läger i rinna med konfirmanderna, fast först drar vi på BEAT i linghem imorn kväll :) GILLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0