Amazing, just the way you are!

Ops, no updating!
haha aja, i Fredags var det iaf. skola, chill dag må jag säga! pyssel nästan hela dan :)
Sen hade vi julavslutning på KU och för konfisarna, Narnia 2 och sen kladdkaka och singstar! Bra kväll! :)
Igår var jag i Linköping för julklappsshopping med familjen, är trots det fortfarande inte klar med julklapparna! >.< Var på dåligt humör praktiskt hela dagen! Blä, men dåliga dagar finns väll för alla antar jag!
Men senare vart jag på lite bättre humör :) hihi!

Idag har vi varit med familjen i hogstad hos familjen svahn :)
God mat, julklappar och trevligt umgänge (y)!
Nu är jag hemma iaf. har dock lite grejer att göra så borde inte sitta och skriva här men äsch! :P


Saknar tylösand <3! vill tbx!





you're giving me butterflies and making me smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0