HELGEN!

Fredags;
Åkte med bra folk till skänninge för Lucia Rock! Trevligt värre! :)
Planerna låter redigt bra ;)

Lördags;
Dagen;
Åkte på julmarknad i stockholm på skansen :)
Gick där med Daniel, Mimmi och Natta :) Mycket trevligt, hittade lite julklappar och annat smått och gott!

Kvällen;
Direkt från bussen, tog jag mig till Fanny där det var födelsedagsfest för henne! Hon fyller ju 17 bast idag! GRATTIS GUMMAAN <3 !
Det blev en kväll med spel, dricka, musik, singstar och förbannat bra folk! GILLAS STARKT!! :D

Idag; seg morgon, tog mig en sovmorgon, drog till stan med mamsen :) Köpte mig en kavaj (Grå med ränder)!

Nu här hemma har jag suttit och ätit blodgrapefrukt! Så himla gott, nu sitter jag här och ska trixa lite med pinglornas julklappar snart! Ska bara slita mig från facebook ;)! haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0