God Kväll

Sitter här och gör inte så värst mycket, eller jo lyssnar på musik och trallar med men det är ju inget ovanligt right? :)
Skolan idag var rätt chill, fick btw. två biobiljetter eftersom jag, ellan och elin var på stan i lördags och hade ansiktsmålning (y):)
Imorgon börjar vi tolv och slutar två, hur skönt är inte det? jag njuuuuuter.
och om en vecka åker vi till tylösand och det ska bli sjukt kul, ser fram emot det massor!
Nu ska jag äta upp min chokladkaka och tralla vidare med musiken.
Här kommer lite bilder från förra veckan :)


skön dag på svenskan förra veckan!


Jossan och Sandra när dom drillade på studenten :)


Elin sötnos!


Daniel tog studenten !:)


Minigolf med syster!


Elin och Ellan vid ansiktsmålningen!:)

Kommentarer
Postat av: Ellan

Ida....!!!

2010-06-08 @ 22:44:42
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tog inte den dumma :D

2010-06-09 @ 15:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0