JUNIIII

Stockholm igår och det var jätte kul :)
kom dit vid 10 och då gick vi till fryshuset på studiebesök sen vare lunch:) Sen gick jag och 16 till mot unicef för ytterligare ett studiebesök :)
sen var det stan ett tag :) hittade bara ett par gula solbrills (y)
Sen vandrade vi mot Gröna Lund där vi spenderade kvällen. Karuseller, glass och roligt umgänge (y) :)
Dagen gillas väldigt mycket måste jag säga !!!


själv tog jag nästan inga bilder men det finns endel på alexandra och jonnas facebook :)

Idag var jag lagom trött när vi började tur att vi fick sovmorgon i allafall.
I klassrummet såg man klart och tydligt att jag inte var den enda som var sjuuukt trött!
Vi slutade redan innan lunch (y) :)
Kollade upp Tyska betygen idag också och jag säger bara WOHOOO!!!!


så här trött var jag idag (y) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0