shame on me!!

ojdå, glömt att uppdatera (a) huhu.

Sen sist har det iallafall hunnit bli sommarlov.
Har varit i tylösand och haft det awsome i fyra dagar, har badat, tränat och chillat gärnet och även varit på släkt träff.
I fredags var det midsommarafton och den firades i ekängen. Först med släkten i vanlig ordning sen var jag, jonte, josse, jocke och nathalie hos Josse i ekängen och umgicks. Vi gick ner till sjön runt midnatt och grillade korv, sen gick vi tillbaka och sov i tält! :) Mkt nice, bilder kommer när josse har skickat :P i helgen har jag haft ont i magen och huvet och varit hängigt så har mest vilat här hemma!
Imorgon ska jag på sommarjobbs utb i skogssjön 9-16.30 så då kan jag glömma sovmorgonen. Samma sak på tisdag! På tisdag kväll kanske jag åker till josse och är med henne :)

Hadet gött, nu ska jag göra något sen sova rätt skapligt om jag ska orka upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0