dancin round and around

sitter här och lyssnar på musik, very unusual. haha
Igår vare skolan och på eftermiddagen så skulle vi ner till bågskyttebanan och skjuta. Men vi (Jag, Ellan, Alex, Nathalie, Zeinab och Hanan) gick inte den vanliga vägen vid kyrkogården utan vi gick över nån äng och sen in i skogen. Hade min cykel med oss också och det gjorde inte våran vilse vandring i skogen mycket lättare må jag säga.
Efter ett bra tag ringer vi till några i klassen och Jonas Räddar'n kom med sin moppe och visade vägen! Efter en timmes vandring var vi ÄNTLIGEN framme :) En rolig timma där måste jag säga med varning för skjutbana skyltar och branta uppförsbackar (y):)

Idag var det sista Tyska lektionen för oss bfare :D:D LYCKA
Inga matte lektioner kvar heller!
Nästa vecka ser för jävla bra ut!
Måndag: STOCKHOLM med klassen
Tisdag: skoldag med sovmorgon
Onsdag: vanlig skoldag
Torsdag: Lediga!
Fredag: Lediga

Hur great låter inte det ?
sen äre bara sista veckan kvar!!!! :D
Godnatter :)

Jay Kay – Princess - Radio Version
Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars
Colbie Caillat – Droplets

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0