Tisdaaaag

Sitter hemma hos elin :D
väntar på Sandra som också ska komma hihi :) lite planering o så huhu :D


Skolan idag bestod av engelska nationella, lite matte och mentorstid blandat med fritidskunskap :P
Igår på Samhällen så körde vi jeopardy haha vi kom sist (y)! Sen hade snälla Annette tagit med sig fika till oss. Muffins, kokos"bollar", saft o kaffe! MUMMA!

Jag kom o tänka på att det är sjukt hur lite tid det är tills vi slutar ettan!
Vi har gått med klassen i snart ett helt år, hur fort kommer inte de andra två åren gå? o vips så tar vi studenten!
Min klass är bra den!

BTW. Vet ni vem jag träffade förra tisdagen???
Jo, HELENA BRYCKI sweetie! Har inte sett henne på ett år. Båda gångerna jag har träffat henne har det visserligen bara varit ett par minuter när hennes tåg har åkt förbi här! Hon bor i skåne så blir lite svårt o träffas! Iaf. hon var jätte lång ;o!! haha o söt!!!

                           
mina sötnosar <3             träffade helena <3      Bästa Elin on her birthday<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0