HELGEN!

måste säga att min helg har varit väldigt bra :)!
I fredags var jag och emma och hämtade ut håkan biljetterna och gick en sväng på stan :)!
På kvällen drog jag till emma utanför spångsholm för att fira nathalie med lite tjejer :) Kväll med tårta, sång, presentöppning och lite lek och musik! :) En massa snack också! Jag, Fanny och nathalie sov där också!
När vi skulle hem sen på lördagen så gick tydligen inte bussen när den skulle? vi stod säkert 45 minuter ute och frös ihjäl! så hemskt kallt! Sen kom fannys fasters man och hämtade oss efter lite samtal! TACK PETER!

På lördags kvällen åkte jag, josse, sandra och elin in till Linköping för mys kväll hos sanna med amanda och simon :) kollade på film whip it jätte bra, spelade ett skojit spel och satt och snackade en massa! :) MYS på hög nivå! Brakväll!

Idag är det första advent och jag sov länge idag! sen gick jag och mamma till stan och fikade och kollade runt! mysigt!
Nu sitter jag här och gör inte mycket alls!

kommer kanske in ett musik inlägg snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0