two weeks..

sen förra uppdateringen! haha oj!
Har hänt mycket sen sist!
På höstlovet var jag i Frankrike hela veckan och det var super härligt och jag hade jättekul! Träffade massa nya vänner! (y)
Den här veckan som precis passerat har vi börjat med våran apu och jag trivs som fisken i vattnet! :D
Nu till helgen!
Fredag;
Jag drog med 2 snygga brudar till sanna på lite party, kvällen var kul, men slutet kan vi ju hoppa över tycker jag allt! Uschaan! haha!
Lördag; mådde fan hela förmiddagen! usch, men piggnade till på eftermiddagen, låg endå hemma hela dagen och kollade på film och myste!
Söndag; hemma dag idag också, haft lite filmmys och så med syster :)
Nu har vi fikat på massa gott, det är ju fars dag idag! Grattis pappa! Du är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0