Tyskar här!

Nu har jag faktiskt inte haft tid att skriva på flera dagar, har en tysk hos mig så blir inte så mkt tid, eller aa mican och jag delar tysk så hon bor ju hos mig också. Men det har varit rätt kul hitils :) Svårt att växla mellan svenska och engelska lite faktiskt :P hahaha men aa. Ibland kommer man på sig själv med att tänka på engelska, Weird!

Idag har vi varit med alla tyskar i linköping, Universitetet, ganska meningslöst, träffade doc Marie från skge där och det var ett tag sen så det var kul :)
Sen gick vi till gamla linköping, köpte godis typ, sen mot domkyrkan, Träffade Eric där också :) Lite kul att både mican och jag är kompis med han, det visste jag inte :)
Sen gick vi runt en sväng på stan, handlade en tröja inne på hm!
Åkte hem till mican en sväng och käkade en jätte god currygryta som hennes mamma hade gjort :)
Åkte tillbaka till Linköping och gick på Bio, Inception, med ett gäng på runt 18 pers :) Filmen var jätte bra faktiskt :D bättre än vad jag förväntade!

Nu sitter jag hos mican och vi ska snart dra oss mot sängen!

Godnatt!

SAKNAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0