ARL 1201..

arbetsmiljö och säkerhet kan man också kalla det. Duktigt nog håller jag på att skriva uppgiften i just det ämnet som är tills imorn, sista delen är jätte krånglig och jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, my brain needs some extra brain cells!
Föresten, ganska ointressant kanske men mamma sydde en ny väska till mig igår! Lägger upp bild strax. iaf I LOVE it, timo räisänen är på framsidan så kanske inte så konstigt?

Bra låtar;
 Eminem – Not Afraid
Ke$ha – Take It Off
Paramore – The Only Exception
Adam Lambert – If I Had You
Eminem – Love The Way You Lie
Lady Antebellum – Need You Now
Lily Allen – Everybody's Changing
Mike Posner – Cheated
Swedish House Mafia – One (Your Name) [feat. Pharrell] {Radio Edit}



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0