halsjävel

Jag är förkyld och det SUGER! Rinnande näsa och super ont i halsen!
I slutet av skoldagen mådde jag bläää, Huvudvärk i HELA jävla huvuet! dessutom ont i halsen och hängig! blää
Efter skolan åkte jag och nathalie hem hit och åt upp mackorna som vi skulle haft med oss till skolan idag men råkade glömma hemma(Y)
Sen har jag bara legat i soffan och gjort ingenting!
Borde egentligen börja packa inför lägret men jag orkar inte ÄN!

ska som sagt på läger imorgon till Limmernäs, med BF klasserna!! GILLA!
våran klass ska tälta! Kommer nog bli kul tror jag :)! Kameran ska med!!
Vi kommer iallafall hem på fredag och då ska jag träffa EmmaT som jag inte träffat på 100 år ungefär, ska bli kul! :)

Hejdå och sov så gott i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0