plugg.... ?

Sitter här och pluggar till terminens första prov som är imorgon, Religion - Islam.
Tar ett break strax för lite käk, billys panpizza (y).
Och jag är så himla dålig på att plugga, jag kan inte, jag lovar. Jag sitter och läser lite i boken men det är så tråkigt för man kan mycket av det redan, sen då? Läsa in lite ord och vad dom betyder. Jag orkar inte. bllääää. Egentligen inte svårt men tråkigt och jobbit bara! Hatar o plugga, men iof. vem tycker det är kul egentligen?

Förövrigt hade vi uppspel av våran teater idag och det gick super bra(y) På måndag ska vi spela upp för 5 & 6 åringar!!

vet ni? jo, imorgon kommer Josse till mig och jag är GLAD! Har saknat att va med henne nått enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0