Thursday right?

Känns inte som torsdag idag.
Skoldagen gick långsamt, tur att jag har vännerna som får mej o skratta under dan!
Har visst haft lite bloggtorka, uopps!
Har iaf. hänt litta grann sen sist!
Fredags så käkade jag och några fina tjejer i klassen hos freja! Sen drog vi vidare på klassfest hos Frida! En lyckad kväll som ska göras om for sure!
Blev inte så mycket sömn den natten dock. Åkte till Rinna på läger vid 9 på morgonen! Lägret var super kul iallafall. På söndagen när jag kom hem så sov jag ett par timmar på eftermiddagen!(y)

I måndags var det en liten utbrottsdag för min del, hhahaha jag dör fortfarande!
I Tisdags slutade vi redan vid 10 för ovanlighetens skull, Åkte till linköping för en shopping tur med mami ♥
Hittade lite smått och gott!
Igår hände det ingenting spec.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0