TIsDag

Tisdag idag, fick nyss för mig på nått konstigt vis att det var onsdag, Freaky!
Idag så vare nån politisk debatt i skolan som vi satt och lyssnade på, rätt intressant ibland om du frågar mig.
Slutade vid två då drog jag hem, käkade lite kycklingnudlar (Y) MUMMA! Drog sen till stan med mamma och pappa, köpte mig en svart transparent skjorta och ett par mönstrade leggins :)
Sitter nu här hemma och lyssnar på musik och ska snart sätta mig och plugga på engelska läxan som är tills imorn, 40 glosor, inte kul!!

Föresten ikväll börjar IDOL och det gillar vi :D!!

Ser fram emot helgen också förövrigt, på fredag; Klassfest! Lördag; jag drar in till Rinna där det är läger! GILLAAA!

Sen jag skrev sist har vi varit på läger med alla BF klasserna! Var superkul, förutom kylan i tälten, runt 0an och jag frös IHJÄL! så hemskt!
Nathalie, jag, Jeff och Linus var ute och paddlade kanot i två timmar haha, körde klasskamp, osv.
Angående sista grenen i klasskampen hahahahah! Vi skulle ha kanot staffet, och nathalie och jag skulle köra andra sträckan och jag kan bara säga att det gick åt helvete, hahhaha, åskådarna hade iallafall kul hahahaha!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0