Det var igår som allting hände, löften bröts och världen vände.

Hur skön är solen? Underbart skön, har lekat ute i den i ett antal timmar idag hemma hos JoseFIN! härligt värreee! Har nyligen kommit hem därifrån eller snart 2 timmar sen men vi säger väll nyligen. Kaffe, cheesecake och sol har dagen där bestått av!
Nu sitter jag här och ska plugga resten av kvällen (typ iaf.) känner mig liiiiite duktig!
Ikväll kommer min Amanda hem, och fan va jag saknar na!

För övrigt så är det bara typ 8 veckor till skolavslutningen. okej nu kanske ni tycker att det låter mycket MEN det kommer flyga iväg, jag lovar er.



Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-25 @ 00:15:45
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0