sverige i mitt hjärta!

Kom hem i lördagskväll efter en riktigt bra vecka i tyskland :))!
Har bott en vecka hos Lydia med Mican! :)
Vi har gjort en hel del olika saker, men det går jag inte in mer på.
Igår träffade jag iaf. Daniel och Amanda :) Vi drog till Gusto och fikade, sen satt vi ute i stadsparken i några timmar i solen! skööööönt!
Sen åkte daniel hem och då drog jag och Amanda och solade! Sen var vi hemma hos mig ett tag för att sedan gå till nathalie och ge henne en fet kram!!
Mandu sov sen hos mig också! Hon är förövrigt grym den bruttan! glad att jag har dig ♥
skolan idag för första gången på över en vecka! Rätt skönt att vara tillbaka faktiskt!
Nu ska jag plugga lite och sen dra på en film, dom hade köpt ny tv till vardagsrummet när jag var borta så nu är gamla vardagsrummstvn nerflyttad till mitt rum :D!




Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens låt och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en låt och du är med :)

2011-04-12 @ 15:18:16
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0