Round my hometown, memories are fresh.

Lovet går GALET fort, vart tar tiden vägen? vi börjar ju försjutsingen om 2 ½ vecka!!!
Och jag kom på idag att jag inte har hunnit bada mer än ett par gånger!?!?
okej jag ska inte klaga, jag har ju trots allt hunnit göra en himla massa andra saker!
Förra veckan var jag i Taizé, France för andra gången i sommar, älskar det stället alltså, man känner sig som hemma direkt och det är så fruktansvärt skönt att koppla bort all teknik, mobilen död hela veckan, ingen dator eller något, bara direkt kontakt med massor av människor, helt otroligt va bra livet kan vara. Att vara där med pojkvän och underbara vänner slår nog allt! Åk dit säger jag bara, you will not regret it!!
I tisdags hänge jag med en bunt människor hos sanna med twiligt, pizza, justin bieber och promenad med lekpark! sov där och dagen efter så chillade vi galet med donken frulle i trädgårdsföreningen och sen en sväng till simon för lite häng, senare drog vi och träffade några fler i trädgårdsföreningen för lite volleyboll!

Allt låter så klyshigt men jag mår verkligen bra och snart börjar det sista gymnasieåret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0