Every interaction starts a chain reaction.

I Söndags var vi med familjen på julfirande hos kompisar till familjen, fick lite nagelgrejer o godis, åt massa god mat o så!
Sen kom Alex o hämtade mej lite spontant med bilen och vi o nathalie o maria tog een sväng te donken och sen hade singstar kväll hos alex. Mycket singstar och prat! En myyyckeeet bra kväll! Sånna kvällar inträffar för sällan!


Igår åkte jag in på rean i linkan! Hittade två tröjor och en jättemysig poncho med luva! love it!
Åkte hem till Amanda och umgicks med Henne, Sanna och Emma! Tre underbara tjejer! sjukt att jag bara kännt dom i ett år! Vi gjorde Chailatte, kollade filmer o käkade pizza, ruskigt mysigt må jag säga!

Idag = redig chilldag! min systers födelsedag också ! GRattiiiiis lillan, hela 15 år nu!
Daniel kom förbi och sa hejdå, han åkte till Berlin idag över nyår! Lite jealous! Även om jag också kommer få ett underbart nyår med mina fina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0