happy valentines day or something!

Min weekend kan vi ju ta först:
I Lördags kom jag hem från mormor och sen vid 5 åkte jag in till Linghem där det var BEAT med massor av fina människor, jag hade det iaf. super! Vi åkte hem 22.21 och när vi kom till vikingstad så fastnade vi, bromsarna slutade visst funka, så vi fick sitta en timme på tåget tills nästa tåg kom så vi kunde hoppa på det! Kom hem strax efter tolv sen iaf! Lång tid bara för att komma hem höhö! Tur att jag hade johanna och sarah som sällskap iaf  :)

Igår hade jag tjockis dag med oc, ben&Jerry, kladdkaka och popcorn haha! chillllllll! :)

Idag har jag varit på apun, riktigt mkt sjuka barn så det har varit väldigt lugnt!
fika mys och grejer där också!

Nu chillar jag lite och ska väll skriva lite på apu uppgiften, den är fet den här gången!
men jag har mitt fråge papper på apun just för tillfället eftersom min handledare ville kolla lite på uppgiften och dom har inte fått nått utskick från skolan (y)! Men lite kan jag la skrivaa!
´

bild från förra helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0