ONSDAG DÖH

Apun idag till 4!
Sen vid halv 6 drog jag mig in mot linköping för att träffa amandaaa! :)))
Strosade runt på stan och hittade en stickad kofta och ett par strumpbyxor (y) Sen drog vi till tacobar och käka! MUMS!
drog upp till kusins lägenhet sen innan vi gick till station! Saknar att umgås med henne! "/
Iaf. Sen drog vi oss mot stationen för att träffa en saknad johan som bara åkte förbi med tåget. Men han utbyta några ord och lite så och det är ju bättre än inget när man inte setts på 4 år :) Får åka dit snart!

Nu ska jag lägga mig och imorgon äre sorgligt nog sista dagen på apun. Jag vill inte sluta! Älskart där.


Dagens;(smygtitt)
Guldfärgad tröja - HM
Grön Kavaj - HM
Halsband - Taizé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0