Oups!

det var visst ett tag sen senaste inlägget!
Har hänt endel sen sist!
- Slutat med pencilinkuren!
- Fortfarande inte blivit helt frisk
- Har varit i gransnäs med supermänniskor
- Sett på eksjörevyn där en grym pm var med
- Varit på APU i två veckor
- Varit fruktansvärt trött
- Har varit på terminens första fiollektion
m.m.m.m.m.m.m

Gårdagen kan vi väll berätta om nu då:
APU först fram till 4 sen en fikasväng på stan med de saknade nathalie och maria, inte sett dom på nästan 3 veckor så var jätte kul att se dom igen!!! :) Hade mycket att prata om!
Vid 7 gick jag på orkestern för första gången på ett halvår och det var sjukt kul att vara tillbaka igen måste jag säga!

Idag är jag leeeeddiiiiig!! I eftermiddag så ska jag med en saknad Ramona in till Linköping och gå en sväng på stan och sen Kolla på Burlesque på Bio! :)))) ! ♥

Hare niiiceee dööh!


Some people are just hard to understand






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0