Just follow me over the world!

den här helgen har varit slööööarr helgen till 100 %! Hela dagen igår låg jag hemma och dega! Imorse vaknade jag typ mellan 7 & 8 och mådde skiiit! Spränghuvudvärk, jätte ont i halsen och frossa! kul va!
Huvudvärken har inte viljat släppa trots tabletter och halsen är inget bättre den heller! Men ja. Skolan ska jag till imorgon iallafall, så äre bara och efter skolan imorgon drar jag till tranås och cirkus sale med Mican och Nathalie, två fina tjejer!


sånt här sysslar vi med på BF, ellans och mitt konstverk från innan jullovet ! :)


Kommentarer
Postat av: Ellan

Otroligt snygga konstverk om jag får säga det själv :D

2011-01-17 @ 20:54:07
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0