sick!

som rubriken lyder så är jag sjuk! Mådde svin dåligt när jag kom hem från skolan igår och på kvällen visade det sig att jag had 39 graders feber! (y) Mår fortfarande inte bra så  var hemma från skolan idag. Febern har sjunkit lite men är inte helt borta, men halsen är sjukt jobbig, eller främst när jag hostar, då känns det som att lungorna ska hoppa ut, svinont! Sen när det dunkar i huvudet när jag hostar gör inte saken bättre!
Men jag ska inte klaga, finns ju dom som har det värre!


Om en och en halv vecka är det gransnäs med dom här fina flickorna!
Can't wait ♥

Kommentarer
Postat av: Ellan

svar; Ja eller hur, visst va skorna coola! :D

Kyra på dej nu Ida :( <3

2011-01-18 @ 21:41:13
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0