Somebody tell me what I'm gonna, What I'm gonna do, eh

Lång helg in my heart!
Torsdag; Heldag i Hogstad med middag och fejnt!
Fredag; Linköping för shopping med mor, syster och världens bästa kusin! hittade lite grann sådär :) På kvällen drog jag med Amanda och Sanna till Finspång för party, galet kul! Sov där också!
Lördag; Hem från finspång till Linköping, kolla på fina balpar med Amanda, drog hem på kvällen.
Söndag; Chill, lite plugg, sen till Linköping för Taizémöte, hem till Amanda för att grilla sen och sen drog vi hem till mig på kvällen igen, chokladpudding och x-men! :)
Idag; Amanda har hjälpt mig att städa min garderob, vilken diffrence säger jag bara! Vi drog en sväng till Lundbybadet också innan hon åkte hem :)

Nu chillar jag med musik och såååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0