du kanske trodde det var självklart, idiot.

skolan idag, mörkrost kaffet jag köpt är underbart om ni ville veta!

slutade vid 2 idag och nu har jag suttit här och ätit glass med varma hallon och även en knäckmazarin! så himla gott! Ska börja skriva min novell och gå på orkester ikväll också!

Imorgon skola till typ 2 och på kvällen ut och äta med några fina tjejer! MYS!
Lördag; vadstena hela dagen med Linghem :)

Föresten var ju jag i Linghem igår och det var Taizékväll! Jättemysigt verkligen, längtar tillbakaa!!!!
Vi kollade på en massa bilder, berättade för alla som inte var där hur det var att vara där, vi lekte några lekar och hade en fin andakt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0