Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen

Skolan till halv 2 idag :) Chiiilllliiing dag!
Nu, lyssnar jag på chilling musik ofcourse, lite fika ska flytta ner i min mage också strax!
Tonight blir det Tacobowling med bra peoples, kommer bli kul :)
Imorgon, plugg, starta med packningen med Mickisssss bara 9 dagar tills vi åker nu! :))))
På kvällen imorgon, earth hour, linköping med fina flikker, mys vid ån och partyyy!

Kolla vad som flyttat in i mitt skåp nu i veckan :D!
min gröna lilla vattenkokare och som ni ser bakom, en påse löskaffe :D!
smartatjejen93 right ?

Kommentarer
Postat av: josse

lätt smartatjejen93, älskar den..så söt! :P och ikväll looking good! :)

2011-03-26 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0