so you think your dream is over, think again and turn your world around.

Ni vet dilbas låt från melodifestivalen ?
Dilba – Try Again - Melodifestivalversionen 
jag tyckte den var sådär först, men nu efter några lyssningar är den riktigt grym, tänkte bara säga det så ni vet!

Vi har börjat skolan igen efter 5 veckor. Rätt skönt endå, två nya kurser också, teckenkomunikation och ledarskap inom lek och idrott, två kurser som kommer bli riktigt roliga tror jag!

Nu i veckan äre rätt så fullbokat, kan vara jobbigt det också, får ta fredagen och ta det lugnt för imorgon ska jag till linghem, torsdag till linköping och träffa amanda och lördag till motala och fira delar av släkten som flera stycken fyller nu i veckan! Just idag är det min moster lottas tur, grattis :)!
En annan som också fyller år idag är Johan, hela 21 år, jag känner mig liten. Grattis iaf :) ♥

Nu; Chilling with music and just having an awsome time. Kanske plugga lite engelska också, jag befarar att jag kommer att få göra provet imorgon som alla andra gjorde för typ 6 veckor sen (y)! Grammatik i mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0