WEEKEND BITCH

En helg med fullt upp nästan hela tiden! Inte mig emot för helgen har varit Super bra :D!
Började med fredagen då jag var ute och åt på restaurang med M, E och N. Vi satt i timmar och åt, snackade och skrattade, dom är fina dom tjejerna!

Lördagen åkte jag till Vadstena för Taizédag, var där med Linghemsfolket. En Sjukt fin dag med flera bönestunder, bibelstudie, tälja gångstav, umgås och ha kul, gå fackeltåg och massor! Jag längtar verkligen ännu mer till Taizé nu!

Vid 11 på lördagskvällen när jag precis kom till mjölby igen så gick jag mot Elin där massa fina människor var! Dans, Spel och massor kul! SUPER!!!
Amanda följde med mig hem sen och sov här.
Idag åkte jag, Amanda, Mamma och Liza in till linköping för SHOPPING!
Köpte mig ett linne, t-shirt, två böcker, ett par skor, en mugg och så! :) kommer nog bilder på det sen!

Nu ska jag äta för att sen skriva novell!




Bilder från Vadstena ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0