What if god was one of us, just a stranger on a bus

Alltså, jag tror inte att jag alltid inser hur jäklarns bra jag har det!
Men efter en kväll som denna så inser man det verkligen!
Jag har en massa underbara vänner som verkligen gör mina dagar!

Ikväll så har jag varit i Linghem, vad har jag gjort där ?
Jo, jag har varit på deras UG (ungdomsgrupp) i församlingshemmet där!
Idag var temat " halv 8 hos oss".
Kvällen bjöd på nya vänner, mycket god mat och mycket skratt! :)
Inte sista gången man ser mig där iaf. vill jag lova!

Snart ska jag sova, måste skriva redovisningen tills imorgon bara!

Idag är jag jätte snäll så jag bjuder er på en fin spotifylista som jag knopade ihop härom dagen :)
Lite Taizé känlsa på den bland annat.
GOD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0