watch me as I dance under the spotlight

Har precis avnjutit en kopp med kaffe och två chokladbeskvier. Gudomligt gott!
Igår var jag i Linghem, precis som jag brukar på onsdagar, för ovanlighetens skull hade jag Josse med mig! fyfan va hon är bra den jäkeln! Vi hade iaf. spakväll där och thaimassagen var verkligen underbar! och ansiktsbehandlingen lika så! Hade en härlig kväll som vanligt med mina fina!
På stationen i Mjölet träffade jag på Linn, vi hade sällskap hem och han att prata massor, har inte pratat med henne på ett bra tag! Det får vi skärpa oss med, vi har ju trots allt klassrummet i samma korridor.
Idag blir det att skriva klart Lenas uppgift och titta på de sista 3 avsnitten på säsong 6 av Grey's!!

Hela min helg kommer att spenderas med min fina Amanda!
Hon kommer till mig dir efter skolan imorgon för att sedan dra oss på födelsedagsfest hos fina Ella!
Lördag; kolla balen
Söndag; kolla när amandas konfirmander konfirmerar sig!
Lite plugg kommer att klämmas in här och var också!

Idag kom föresten mitt Fashion againt aids linne från HM! kanske slänger upp en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0