Egobooooost!

Fredagsmysfika på skånska lasse idag med en bunt fina vänner från klassen!

Well varför döpa en rubrik till egoboost kan man fråga sig ?
Jo, jag fick låna den boken idag utan en av mina fina vänner Ellinor!
Jag har redan läst halva boken och det är en bok alla tjejer borde läsa. För fy tusan vilka viktiga saker som tas upp. Ätsörningar, relationer, vänner skolan o.s.v..
När jag läser boken kan jag inte göra annat än att tänka på hur jävla bra jag har det om jag ska vara ärlig!
Pojkvän, underbara vänner och är relativt nöjd med mig själv!
Jag tänker på hur larvig man var för bara några få år sedan då jag tänkte mycket på hur mycket fett som fanns på kroppen och att mådde dåligt om man gick upp ett kilo. Vem fan bryr sig? Bara du själv, ingen annan!
Man mår väldigt bra av att läsa boken och även om man inte kanske får värsta pang as bra självkänslan på dirren så känner man sig lite mer nöjd med sig själv när man får en liten EgoBoost!

Du är fin som du är, glöm inte det!



vilka fruktansvärt fina vänner jag har ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0