how to make someone happy

idag hade vi forsta matte c provet, maste saga att det gick heltok. hoppas jag. mitt inlagg blir lite flumsigt, skriver pa mobilen o blogggrejen dampar sa kan inte skriva alfabetets tre sista bokstaver. hihi.                                                                                       vill ni veta vad jag tankte pa idag? iaf. jag fick ett gulligt meddelande av min finaste amanda idag, ett kort litet meddelande, men det gjorde mig sa glad i kroppen o knoppen. men det jag tankte pa da var att vi manniskor e sa himla daliga pa att uppmuntra varandra. ett litet gulligt sms ibland kan gora att man ler lite extra nar man har en jobbig dag. fy pa oss. ar ni med mig pa att forbattra det? uppmuntra era vanner ibland. kram pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0