I've been walking in the same way, as I did.

Efter gårdagens föreläsning vi var på med Mikael Andersson, så har man fått sig en redig tankeställare, eller aa tänkt lite extra på det han pratade om.
Jag själv tänkte på att man borde våga vara mer annorlunda. Våga stå för vad man tycker och tror på. Våga ha en egen stil. Något jag blivit lite bättre på ju äldre jag blivit. Om ni skulle kolla tillbaka på en Ida som gick på högstadiet så skulle ni se en blyg tjej som försökte smälta in och vara som alla andra. Men vad menas med "alla andra" ? Nu försöker jag iaf. våga ha en egen stil och ett eget sätt. Eller vad säger ni? Har jag det? Eller smälter jag in i mängden? Jag skulle vilja säga att jag inte gör det lika mkt som den blyga tjejen på högstadiet iaf!

Föreläsningen är något jag kommer ha i bakhuvudet ett bra tag, så himla inspirerande och positiv.

Idag ska jag bara plugga, cykla iväg till orkestern och ta det lugnt, sovmorgon imorgon till 10.10 som varje fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0