Norrköping. eller oj det var visst Linköping!

Idag har jag och Alexandra varit på äventyyyyr! Vi skulle ha en intervju med ett medium idag och vi satt på tåget påväg in mot norrköping där vi hade fattat det som att vi skulle ha intervjun, när vi sitter på tåget kollar vi av en slump upp om vi har rätt telenummer och då står det att hon bor i Linköping! Ringde o kollade vart vi skulle ha intevjun och det var visst i linköping! ouupppss! Vi åkte iaf. in te nkpg och käkade sallad och gick in på Style by tyra <3 Båda två fick med sig lite hem! :)Love it!
Sen åkte vi till Waynes i lkpg för o ha intervjun, väldigt intressant och kul! Jätte trevlig tjej verkligen!
Vi gick sen runt på stan en sväng o kollade i affääärreeeer! köpte en poncho och ett linne, båda på rean 150 kr sammalagt! NICE!
Träffade amanda <3 en sväng också! saknade människa!
Hem sedan efter en rooolig daaaag :) Trött är jag dock!
Det regnade och jag blev blöt!
Hejdå, ni får inga bilder nu för jag orkar inte laddda in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0