I've got a pocket full of sunshine!

Måndag, en dag där jag går hungrig i skolan, måste bli bättre på att ta med mig mackor elller nått mättande!
Nu är min söta syster iväg o handlar min måndagsläsning - senaste nummret av ELLE! ska klämma in lite plugg också!
Senare - Idol mys med syster!

Helgen har varit bra men jag är fortfarande sjukt trött, jag själv skulle vilja säga att det faktiskt inte är alls konstigt.
I fredags var jag på BEAT i linghem med alla underbara vänner! Talkshow, Dans och en jäkla massa skratt!
På lördagen åkte jag och några till vänner på nattkamp någonstans i skogen utanför typ varberg! Vi gick i skogen mitt i natten och gjorde uppgifter, det kändes redigt i benen att gå i skogen i 5 timmar vill jag lova, men det var kul! Vi tältade där och igår åkte vi hem! Död var jag nästan igår!

Och btw. i lördags så beställde jag och nathalie studentkryssning!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0