Love is friendship set on fire

vad har hänt? Sen i lördags alltså!
På lördagskvällen var jag i linkan, hos Robin och firade hans mamma, världens sötaste är hon, så himla trevlig, gullig och omtänksam! Vi var en bunt vänner som åt pizza, paj och kollade på jackass!
Söndagen spenderades i soffan!

Idag så har jag kommit på att vi har sjuuuukt mkt läxor ( eller aa det känns som det för allt kommer på en gång)
Naturkunskapsskit tills imorgon samt en psykosocialt arbete. Tills på onsdag är det matte och fetaste engelska läxan! KUL, vilken fritid!

Tog en pluggpaus förut iaf. och stack till josse som klippte mig lite :) TAAACCCCK fina du!
Nu ska jag fortsätta plugga en stund och sen sooooovaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0