someone like you

Vet ni vad? Idag har vi beställt studentmössor!! Fick en liten tankeställare då, studenten är ju faktiskt nästa år och jag svär att tiden dit kommer gå snabbt som vinden! Fast just nu känns det himlans avlägset.
Som vanligt på onsdagar så har jag varit i Linghem, kvällen bjöd på underbara människor, roliga staffeter/tävlingar och mysig andakt!

Något som jag tänkte på häromdagen var framtiden!
Saker jag VILL göra (som troligtvis inte kommer inträffa de närmaste åren):
- Åka till USA
- Resa runt i Asien
- Flytta till ett stort ställe så jag kan indreda hela tjotahejti!!

Saker jag SKA göra efter studenten:
- Åka på volontärarbete
- Plugga i vadstena ett halvår med en av mina bästa vänner
- Jobba, plugga till något (kanske lärare, vem vet?)
- Resa i Europa

Jag längtar rätt galet till vuxenlivet ändå, fast att det hänger lite rädsla i luften med allt ansvar som kommer med.



Puss på dig min fina vän ♥


Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar dig du underbara! Du är fan bäst! <3

2011-09-22 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0