frågor!!!!!!!

1. hur gammal är du om 5 år? 23 år döh!

2. vem tillbringade du minst 2 h med idag? lots of people on eksjörevyn döh.

3. hur lång är du? 163 cm kort cirkus

4. vilken är den senaste filmen du sett? Dumpa honom!

5. vem ringde du senast? mor min

6. vem ringde dig senast? mor min där också!

7. hur löd det senaste sms:et du fick? "just det! tack :D.... o.s.v."

8. föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, telefonskräcken sitter kvar

9. är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta i snart 19 år serru

10. när såg du senast din mamma? för någon timme sen när hon skulle gå o lägga sig.

11. vilken ögonfärg har du? blå grön grå kanske?

12. när vaknade du idag? 9 blev jag väckt? i think

13. vilken är din favoritjulsång? bra fråga, vet ej du!

14. vilken är din favoritplats? TAIZE ligger högt i topp. Gransnäs, min säng!

15. vilken plats föredrar du minst? i nått trångt utrymme med äckliga kryp!!!!

16. var tror du att du befinner dig om 10 år? vet ifan. vet inte ens vart jag befinner mig om ett halv år!

17. vad skrämde dig om natten som barn? om natten vet jag inte, me annars var jag rädd för att bli kladdig!

18. vad fick dig verkligen att skratta senast? Revyn i think

19. hur stor är din säng? 100-110, brukar inte direkt mäta den!

20. har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. sover du med eller utan kläder på dig? med kläer

22. hur många kuddar har du i sängen? 4 förtillfället.

23. hur många landskap har du bott i? ett, östergötland <3

24. vilka städer har du bott i? mjölby

25. föredrar du skor, strumpor eller barfota? beror la på, men utan skor är ju skönaste iallefall

26. är du social? ibland

27. vilken är din favoritglass? solero

28. vilken är din favoritefterrätt? pannacotta är gott, men massa annat är också gott! love efterrätt

29. tycker du om kinamat? aaaaaaa!

30. tycker du om kaffe? löööööve kaffe <3

31. vad dricker du till frukost? Juice

32. sover du på nån särskild sida? rullar runt

33. kan du spela poker? ne inte bra

34. tycker du om att kela/mysa? mysa är ju mysigt

35. är du en beroendemänniska? kan man säga. Kaffe, tv-serier, skor, kläder, fika.

36. känner du någon med samma födelsedag som du? känner o känner, men vet la folk

37. vill du ha barn? nån gång, men om många år

38. kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska

39. har du någonsin åkt ambulans? nej

40. föredrar du havet eller bassäng? beror på. havet är ju lite härligare med strand oså men bassängen är ju görigare o bada i.

41. vad spenderar du helst pengar på? kläder o skor.

42. äger du dyrbara smycken? ett halsband

43. kan du rulla med tungan? nehedu

44. vilket är ditt favoritprogram på teve? glee, greys är bäst.

45. vem är den roligaste människan du känner? Sanna e rolig. Alex. Emma. Emma. Emma. hiihih allla mina venner e roliga egentligen

46. sover du med gosedjur? bara 1 (a) gullan, min gossekanin!

47. vad har du för ringsignal? nån tråkig orginal grej

48. har du kvar klädesplagg från då du va liten? aa

49. vad har du närmast dig just nu som är rött? aladdin ask!!!!  

50. flirtar du mycket? ne!

51. kan du byta olja på bilen? haha skulle inte tro det

52. har du fått fortkörningsböter nån gång? nej krävs ett kör kort till det

53. vilken var den senaste boken du läste? ehm. tror det var the bell jar i engelskan!

54. läser du någon dagstidning? corren ibland. kanske aftonbladet.

55. prenumererar du på nån veckotidning? ne

56. dansar du i bilen? ne åker inte bil ofta, om jag gör så sjunger jag.

57. vilken radiostation lyssnade du på senast? rix fm.

58. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? kommer jag inte ihåg.

59. när var du i kyrkan senast? Unite, jönköping på nyår.

60. är du lycklig? vissa stunder. På ett sätt är jag verkligen inte lycklig.

Kommentarer
Postat av: emma t

Love you too! <3

2012-01-29 @ 21:27:29
URL: http://emmatideman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0