jag funnit kärlek större än livet självt!

UNITE12! - Jönköping!
där har jag befunnit mig under de senaste dagarna! Det har varit så sjukt bra!
Vi firade igår in det nya året med över tusen andra ungdomar i Pingstkyrkan i Jönköping och det var så himla häftigt! Det var ett himla ös och det underbaraste --> jag var där med mina underbara vänner! Jag bara känner hur otroligt glad jag är över livet även om det låter klyshigt! Tror jag har världens underbaraste vänner! Känner mig så stärkt av att ha varit där, glädjen har liksom tagit över innuti.

Under dessa dagar har vi lyssnat på grymma föreläsare, testat på sushi för första gången (blev även en andra gång, så himla gott)! , Skrattat så magen krampat, sjungit en massa fina lovsånger och dansat gärnet!
Det enda som saknades där var min Daniel!



(bilderna vill inte komma upp nu så tart sen)

Kommentarer
Postat av: elin

åh ni verkar ha haft det så himla bra! <3

2012-01-05 @ 18:09:54
URL: http://finochful.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0