10 fakta om mig själv

1. Älskar kläder och mode

2. Älskar skor!

3. Jag är usel på att plugga när jag ska. Sitter o gör annat hela tiden istället, mycket roligare o göra typ klädkollage!

4. Älskar tv- serier. Glee, Greys, Skilda världar, oc, oth osv.osv. hur underbart äre inte????

5. Frukost är nog det godaste som finns. I massor.

6. Mina vänner tycker jag har roligt skratt. Wonder why.

7. Fika är nog guds gåva till jorden tycker jag!

8. Jag går till och från i 3 olika ungdomsgrupper i kyrkan, kalla mig knas om ni vill men jag kallar nog mig själv social.

9. Älskar att göra andra människor glada, att muntra upp folk.

10. Hatar att visa mina egna känslor. dom är ganska instängda så att säga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0